استعلام کرایه

شرکت حمل ونقل صداقت بار با استفاده از کارشناسان مجرب در این زمینه و برمبنای اطلاعات ارسالی مشتری هزینه حمل را بررسی و به اطلاع مشتری می رسانند .

قابل توجه مشتریان عزیز بار (وزن، طول، عرض، ارتفاع، تعداد) آدرس و ساعت بارگیری ، آدرس و ساعت تخلیه، ارزش ریالی کالای ارسالی و نوع ناوگان در خواستی را از طریق تماس با شماره های 02155923341 یا 09124041876 به اطلاع کارشناسان زبده این شرکت برسانید تا در اسرع وقت کرایه حمل را اعلام و ناوگان مورد نیاز را تهیه نمایند.

توجه نمایید در صورتی که آدرس بارگیری و تخلیه در محدوده کامیون ممنوع و یا طرح ترافیک می باشد حتما در توضیحات ذکر نمایید .

سیستم استعلام قیمت این شرکت بر مبنای اصولی طراحی شده است که کمترین کرایه ممکن برای حمل کالا را تعیین و با استفاده از ناوگان مجهز این شرکت محموله شما حمل می گردد.

در خصوص محموله های ترافیکی مهمترین نکته ابعاد و وزن بار می باشد و بر مبنای آن مجوز حمل محموله ترافیکی از سازمان حمل و نقل گرفته می شود و در صورت مغایرت ابعاد در مجوز مربوطه پیامدهای زیادی برای شرکت و صاحب بار دارد از جمله توقیف محموله و ناوگان و جریمه شرکت که این موضوع باعث حساسیت زیاد جهت بررسی کالا قبل از حمل می گردد.